Od bieżącego roku szkolnego nasza szkoła daje możliwość z korzystania z płatnego ciepłego posiłku w postaci obiadu.
Poniżej regulamin korzystania z obiadów wraz z cenami.

Zobacz aktualne MENU

Regulamin korzystania z obiadów w Szkole Podstawowej w Nowej Wsi Ujskiej

  1. Od roku szkolnego 2022/2023 jest możliwość spożycia w szkole ciepłego posiłku – obiadu.
  2. Obiady będą dostarczane do szkoły na zasadzie cateringu przez firmę gastronomiczną.
  3. Posiłki będą przygotowywane zgodnie z zasadami dotyczącymi wyżywienia dzieci i młodzieży w placówkach oświatowych.
  4. Posiłki są dobrowolne i płatne.
  5. Koszt posiłku wynosi:
    1. Dla ucznia i dziecka z oddziału przedszkolnego – 9,- zł
    2. Dla pozostałych osób (pracownicy szkoły, rodzice, inni) – 12,- zł
    3. Nieodpłatnie dla dzieci, których rodzice/opiekunowie złożyli pozytywnie rozpatrzone wnioski o finansowanie kosztów obiadów w Miejsko Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Ujściu lub w innym właściwym dla miejsca zamieszkania.
  6. Opłaty za obiady będzie można uiszczać w gotówce w sekretariacie szkoły, a ponadto dla klas I-IV i oddziału przedszkolnego w Mirosławiu u wychowawcy.
  7. Wpłaty będą potwierdzane pisemnym potwierdzenia wpłaty.
  8. Wpłaty należy dokonywać za dany miesiąc lub wybrane dni „z góry”.
  9. Można wykupić obiady na inny okres niż 1 miesiąc (np. na wybrany dzień lub dni).
  10. Zakup obiadu musi zostać dokonany minimum 1 dzień przed planowanym korzystaniem z posiłku do godziny 14:00 w dni pracy szkoły.
  11. W przypadku sytuacji losowych (nieobecność w szkole, rezygnacja z posiłków) fakt ten należy zgłosić najpóźniej w dzień posiłku do godziny 7:45 w sekretariacie szkoły lub telefonicznie pod numerami: 665 100 496 lub 67 284 00 36. Wychowawcy nie przyjmują takich zgłoszeń. 
    1. W takim przypadku nastąpi zwrot pieniędzy lub przepisanie na kolejne posiłki – do uzgodnienia.
    2. W przypadku nie zgłoszenia w wyznaczonym terminie o rezygnacji z obiadu/obiadów posiłek zostanie przygotowany i dostarczony do szkoły. Taki posiłek będzie do odbioru w szkole do godziny 15:30. Nieodebrany obiad zostanie zutylizowany bez możliwości zwrotu pieniędzy.
  12. Dzieci będą spożywały obiady w specjalnie do tego wyznaczonych jadalniach, zapewniających bezpieczeństwo i odpowiednią higienę.
    1. Dzieci z oddziałów przedszkolnych o godzinie 12:30
    2. Uczniowie klas I – VIII od godziny 12:45.
    3. Jadalnie znajdują się w obu budynkach szkoły.
    4. Jadalnie są dostępne wyłącznie dla uczniów, dzieci z oddziałów przedszkolnych.
  13. Obiady będą dostarczane do szkoły o godzinie 12:30.
  14. Obiady odbierane po godzinie 13:30 mogą wymagać podgrzania.
  15. Niniejszy regulamin i aktualne menu jest dostępne na stronie szkoły spnwu.pl w zakładce “Obiady”

Aktualizacja na dzień 23.09.2022.